Přeskočit na hlavní obsah

Cha Chá..

 Cha Chá.. 

smějí se dnes ROZJAŘENĚ 5.Listopadu 2020 cca ve 13:45 hodin
moderátoři ČESKÉ TELEVIZE (ČT24) při oznamování asi NEJHORŠÍHO historicky denního přírůstku NOVĚ Nakažených osob Covid 19 v počtu za včerejšek 15729 osob v České republice. 

Tedy za Mne:

ZABALTE TO. 
PAKA. 
~~~
A o co jim, těmhle 
postSTB KGB fašistickým psychopatům taky jde ? Obdobně jako to to historicky je známo o Miloši Zemanovi vůči Lidu nejednou, tak se Rádoby nabourávají do **Mých** emocí i lacinými blafy, kecy. 

Tedy za Mne:
,,Trhněte si třeba nohou Vy sráči". 

A tímto jsem ukončil tuhle i gestapácko fašistickou I DARMOŽROUTNÍ JEJICH NELÁSKY, 

.. PRO KLID V DUŠI SI..,,POLOHU". 

~~~
O čem jsem dále psal:

Rastrovací mikroskopie..? 
**Já** vám
zarastruju.. 
.. vy PAKA.. přívládně napříč režimům oportunističtí KGB STB mentalitou tou líznutí fašouni Rádoby Toť vše skrytě. A to jsem ještě nezmínil Vaše snahy dělat že mne blbce nejspíš s pomocí Vám, dalších státních institucí, psychologů, stejným způsobem líznutých. Chtěli jste zkoumat Moje reakce.. tak jste je trochu vyzkoumali. Dozkoumali. Hovadsko fašisticky.
HRA TAHLE VAŠE SE MNOU UŽ DÁVNO SKONČILA. UŽ BYSTE TO MOHLI POCHOPIT. A SMÍŘIT SE S TÍM. S PORÁŽKOU VAŠÍ, S PORÁŽKOU TAK KGB postSTB PRAKTIK FAŠISTICKEJCH NA ZEMI PLANETĚ. 
A TO VÁM POVÍDÁM, KDE SE TYHLE PRAKTIKY OBJEVÍ V KOSMU, JSOU A BUDOU OBRACENY "STVOŘITELEM VEŠKERENSTVA" 
V ČASE I HNED V PRACH.. V NICOTU.
CHCEŠ, CHCETE, TO ZKUSIT ? PAKO ? 
PAKA ? 
PAK JEN NA VAŠI, TVOU, VLASTNÍ SI ODPOVĚDNOST PŘED "STVOŘITELEM" . 

~~
**Jiří**
~~~

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo UČÍ ?..

  Říkává se i..  že prý:  i ,,učíTelka".  Ále.. Je to jinak  .. "KOTĚ" .  "UČITELKA",  Ta TĚ..  :-)  .. a.. miluje s Tebou i: LabuTě ..,,po vegansku", nikoli ,,po sečuánsku", tedy: SRDCEM. (No prostě: ,,Nella Fantazia") ~~~

Když PSYCHoLOGOVÉ, PSYCHoLOŽKY radí.. třeba o: LÁSCE :

  Obecné rady.. O Lásce: Prý: ,,NEpodmiňuje svou Lásku" ..i radí..  **Hmm** ** ,,Je Ti, bídníku, či zbohatlíku,  tedy Libo  třeba:  FAŠISTKU ?? ? ** Voltaire to viděl jednodušeji: ,,Ženy ráno a přes den žvatlají, a večer se svlékají".  **Jenže ženy dnes již mnohé nejsou takto jednoduché.** **A tak.. Chceš ženu s Duší bílou, nebo černou ?  !! VYBÍREJ !! VYBÍRÁŠ, mezi NEBEM a peklem. VYBÍREJ, VYBER, si dobře.  TO SE TI VRÁTÍ.** ~~~