Přeskočit na hlavní obsah

Psychopat, či psychopati, z režie České televize, coby ,,Rádoby Kulturní" VETŘELCI

 Tímto Vás v České televizi,
(obdobně jako onehdá Český rozhlas) vyzývám, abyste si mezi sebou udělali dostatečně personálně pořádek.
Nemám nejmenší chuť sledovat jakékoli Rj8ádoby pokusy o temnou magii mezi vysíláním, mezi řečí. 

~~
Dnes jsme si, tedy i Já, mohli přečíst na červeném podkladu TV obrazu na obrazovce několika vteřinový nápis, (jemuž předcházely hororové záběry, které jsem vypnul), 
s textem:
,,Od počítače dále".

No, tedy, za **Mne**..

TRHNĚTE SI !!

(A.. trpíte li zácpou,
zkuste jablíčka, tak dvě..SI)
spolu s: 

~~
Xindl ,,Psychopatí" režie ČT24, i sem tam moderátorů, moderátorek, si vymyslí například ve 23:10 takovouto rétoriku:.. tu z 50% o Lásce, jindy z 50% Jáchyme hoď ho do pece..
A prej: ..,,Tak si na TO "Počkejte" . 

Tedy.. Za **Mne**, 
děkuji, ale omlouvám se z rande tohoť, neboť: 
..,,už něco Mám". 

~~
Hmm.. A dle ČT24 jejich téma pro 4.11.2020 půlnoční.. 
.. prej že:
,,Rudý Link".. 
Tyhle překvápka, nejednou Rádoby i temnomagijní Vaše, už Vám NEBAŠTÍM. 
Ponechávám Vám je. 
Dávám Vám zas off. 

Jak pravil jsem..
.. ,,Už něco Mám". 

pá pá. 

~~
**Jiří**
~~~
 

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo UČÍ ?..

  Říkává se i..  že prý:  i ,,učíTelka".  Ále.. Je to jinak  .. "KOTĚ" .  "UČITELKA",  Ta TĚ..  :-)  .. a.. miluje s Tebou i: LabuTě ..,,po vegansku", nikoli ,,po sečuánsku", tedy: SRDCEM. (No prostě: ,,Nella Fantazia") ~~~

Když PSYCHoLOGOVÉ, PSYCHoLOŽKY radí.. třeba o: LÁSCE :

  Obecné rady.. O Lásce: Prý: ,,NEpodmiňuje svou Lásku" ..i radí..  **Hmm** ** ,,Je Ti, bídníku, či zbohatlíku,  tedy Libo  třeba:  FAŠISTKU ?? ? ** Voltaire to viděl jednodušeji: ,,Ženy ráno a přes den žvatlají, a večer se svlékají".  **Jenže ženy dnes již mnohé nejsou takto jednoduché.** **A tak.. Chceš ženu s Duší bílou, nebo černou ?  !! VYBÍREJ !! VYBÍRÁŠ, mezi NEBEM a peklem. VYBÍREJ, VYBER, si dobře.  TO SE TI VRÁTÍ.** ~~~